Főoldal

















CW
CW - A Tv, amiről beszélnek

(2014-)

(2014-)

Supergirl (2015-)

Az idei év dúskál a jobbnál jobb sorozatokban, ám ezek nem meglepő mód elkerülik a network csatornákat. Egyet kivéve. Egyre kevésbé okoz meglepetéseket, hogy Mark Pedowitz vezetése alatt a CW feljött a legszórakoztatóbb network csatorna címére. Okkal akarták tavaly Rob Thomast felkérni egy sorozat összerakására, mi pedig büszkén jelentjük, hogy az iZombie több, mint aminek elsőre tűnt. Ez nem csupán egy Veronica Mars klón, mely ismerős utóérzéseket áraszt magából és hébe-hóba visszautalgat a múltra régi szereplők bevonásával, hanem egy teljesen önálló, rendkívül izgalmas popkultúrális világgal megáldott szó szerinti értelemben vett könnyed kikapcsolódás. Az iZombie egészen biztosan megédesítette a tavaszunk.


Hiányzik a Veronica Mars? Nekem is. De hadd áruljak el egy titkot: Veronica Mars visszatért és most még halottabb, mint valaha! Ha nem riadtok meg némi kínai tésztával és extra erős csípős szósszal átitatott agyvelő turmixtól, amit megtoldunk némi zombulással a tévé előtt, akkor tarthatnánk egy agyrogyasztó estét, melyben megnézzük mi lenne Verából, ha a mai kor igényére szabták volna. És aki ezúttal is szerelembe esik, nem más, mint Te kedves barátom.








(2011-2015, 4 évad)

(2005-????)

(2001-2011)


A szezon legjobban várt premier sorozata? Nos, ezt a magyar publikum is legkésőbb már a tavasszal eldöntheti, nálunk az utóbbi időben kétség kívül ez volt a legjobban várt - na meg természetesen a Following, de az nálam tárgytalan míg ki nem fut az első szezonja. Csak címszavakban az okokról: '80-as évek, tini Carrie Bradshaw, AnnaSophie Robb, '80-as évek (nem lehet elégszer hangsúlyozni) és remek szereplőgárda. És ha mindehhez hozzátesszük, hogy a Szex & New York eredeti alkotójának pennáját adaptálta most a Cw műsorára Amy B. Harris, a Narancsvidék és A pletykafészek producer párosának hathatós támogatásával (Josh Schwartz és Stephanie Savage), no meg a Gossip girl stylistja, Eric Daman stílusérzékével karöltve, akkor azt hiszem kétkedő tekintet aligha maradhat. Mindezektől függetlenül igyekszünk új sorozatként kezelni, ami felidézi gyerekkorunk minden egyszerűségét és sokszínűségével dobogtatja meg szívünk.


Két új sorozatot tartogatott a CW tavaszi kínálata a visszatérő Who's line is it anyway mellé. Mindkét sorozatban erősen fedezhetünk fel elemeket régi, főként a '90-es évekre jellemző, viszonylag kis költségvetéssel, de annál több szívvel és lélekkel elkészített produkcióiból. Előbbi nagyon Roswell-szagúnak akart tűnni, míg utóbbiban én némi Babylon-5-öt is bele láttam. Persze soha, semmilyen körülmények között sem emlegethetőek ezek az új sorozatok a régiekkel egy lapon.


(2009-????)

(2011-????)

(II. évad, 26. rész, 2010-2011)

(Tuti gimi, 2003-2012)

(2004-2007)

(2010-????)

(2007-????)

Úgy tartják, hogy az ember idővel képes kötődni bizonyos dolgokhoz. Aztán akármennyire is úgy tűnik, hogy megkéne vállnia tőle képtelen rá. Ez nem csak a hétköznapjainkban van így, hanem napjainkban már televíziózási szokásainkban is megjelenik ez az érzés. Nekem a legemlékezetesebb ilyenem az talán pont a Szívek szállodájához köthető. Az első három évad maga volt a menny, a negyedik a vízválasztó és az ötödiktől folyamatosan magas szintű süllyedés, nagyjából azonos mértékben évadról évadra. Mégis fájt mikor májusban törölték a műsorról a Gilmore lányok történetét.


Minden évben imádni szoktam ezt a műsort, amiben a CW reklámozza a saját műsorait. Általában mindig két nagyon jó műsorvezetőt állítanak a coolság középpontjába, de idén valahogy sikerült megtalálniuk a két legjobbat, akik oltári nagy arcok (Chris Polaha -LUX- és Robert Buckley -One Tree Hill-). Ők emeltek a műsor amúgy sem gyenge színvonalán, ahol kaptunk előző évados jelenetekből dögivel, kritikai és nézettségi eredményekkel, óriási őrülettel megtámogatott képsorokat, valamint a vadonatúj szezonokból néhány villanásnyi izgalmat.


"Back in Dollywood, maybe."

Sarah Michelle Gellar visszatért a tévébe, bitches! Örülünk is neki, hiányzott nagyon a Buffy vége óta néhány (jobb és rosszabb) filmet letudó, és egy gyönyörű csemetének életet adó egykori tini idol, aki a '90-es évek végét meghatározta. Oh, igen, a régi szép WB-idők... Persze, értitek. A lényeg, hogy visszatért, és a Ringer útja kalandos volt. Végül Mark Pedowitz jóvoltából csak berendelték sorozatra, méghozzá a CW-ra. Senki sem tudta elképzelni, hogyan illik bele a csatorna "tinipicsás" portfóliójába, de Pedowitz nem sokat teketóriázott ezen, hisz az érkezése pillanatától elkezdte a csatorna jövőjét tervezni. És bár jó eséllyel nem a Ringer lesz a legemlékezetesebb húzása, az kétségtelen, hogy ez a legelső lépése, amiért büszke vagyok rá.


Nincs ilyen mappa: truemovies
Csiripel a csiripke

Tartalomjegyzék